digitaal administratiekantoor

Wij verzorgen volledig digitaal de administraties voor zelfstandigen zonder personeel (ZZP'ers). Door de inzet van een optimaal ingericht automatiseringspakket kunnen wij zeer efficiënt administraties verwerken. Hierdoor zijn we in staat diensten voor ZZP'ers tegen een zeer scherp tarief aan te bieden.

dig@minWat kunt u van ons verwachten?

  • Wij verwerken de financiële administratie op kwartaalbasis.
  • Wij verzorgen periodiek (per kwartaal of per jaar) de aangifte omzetbelasting.
  • Wij verzorgen jaarlijks de aangifte inkomstenbelasting (inclusief de balans en winst- en verliesrekening van de onderneming) van u en uw (eventuele) partner.
  • Wij geven antwoord op uw fiscale adviesvragen voor zover deze betrekking hebben op uw onderneming of op u als ondernemer. De doelstelling is dit digitaal te laten plaatsvinden.
  • Wij zullen voor onze klanten, naast de verplichte / gebruikelijke werkzaamheden, ook de op de onderneming en ondernemer betrekking fiscale advisering verzorgen.

Al deze diensten bieden wij aan voor een vast maandtarief afhankelijk van de omvang van uw onderneming.


dig@minHoe werken wij?

  • De communicatie zal zoveel mogelijk digitaal plaatsvinden.
  • Op basis van door u digitaal aangeleverde (gescande) documenten (in- en verkoopfacturen, bankmutaties, etc.) wordt de financiële administratie bijgewerkt.
  • Eventuele vragen met betrekking tot de aangeleverde documenten zullen door ons digitaal aan u gesteld worden.
  • Periodiek worden de fiscale aangiften (omzetbelasting en inkomstenbelasting) in concept beschikbaar gesteld.
  • Na uw goedkeuring worden de aangiften naar de Belastingdienst verzonden.

dig@minDienstverlening

Wij willen onze dienstverlening zo goed mogelijk op onze klanten afstemmen.
Om dit te bewerkstelligen zullen klanten de genoemde administratieve en fiscale diensten tegen het afgesproken tarief ontvangen. Op basis van opgedane ervaringen en in overleg met onze klanten bepalen wij naar welke informatie en adviesdiensten veel vraag is. Deze wensen/vragen zullen wij zoveel mogelijk opnemen in de standaard dienstverlening. Wij kunnen altijd gebruikmaken van en terugvallen op een bestaand accountantskantoor dat gespecialiseerd is in het MKB.

dig@minInteresse?

Bent u geïnteresseerd en voldoet u aan de volgende eisen:

  • U heeft een eenmanszaak zonder personeel
  • Er is geen of zeer weinig kasverkeer binnen uw onderneming
  • Uw partner is geen ondernemer
  • Het aantal in- en verkoopfacturen op jaarbasis is kleiner dan 600

Vul dan hier uw contactgegevens in dan nemen wij spoedig contact met u op voor intakegesprek.